자유의지
(발표: 2011년 8월 15일)
예수님: “내 백성아, 너희는 인생이라는 무대에서 너희가 원하는 생애를 살기 위해 자유의지를 모두 갖고 있다. 너희가 나 때문에 거룩한 삶을 사는 것은 바로 내 원의이다. 무대에 올려 있는 환시는 너희가 너희 손자녀의 고등학교 졸업에서 보았던 것과 비슷하다. 너희가 죽을 때의 시간이 올 것이며, 너희는 이승으로부터 다음 생 안으로 졸업을 할 것이다. 너희가 학위를 받으려고 무대를 가로질러서 올 때, 너희는 너희가 나와 너희 이웃들을 어떻게 사랑했는가에 대해 등급이 매겨질 것이다. 이때는 너희가 내게 충실한 것 때문에 상(賞)을 받을 때인 너희 심판의 시간일 것이다. 낙제 등급을 받는 자들은 지옥에서 받을 그들의 벌을 이미 선택하였다. 선한 작업을 많이 행한 자들은 천국의 다양한 수준을 위해 선택될 것이다. 대부분의 영혼들은 세속의 죄에 대한 그들의 욕망을 정화하고 그들의 죄에 대해 마땅히 치러야 할 그 어떤 사면도 벌충하기 위해 연옥에서 얼마간의 시간을 요청할 수도 있다. 천국의 모두는 천국 안으로 들어가는 모든 졸업을 두고 크게 기뻐하고 있을 것이다. 천국은 어떠한 영혼이던 내 복음전파자들의 도움으로 삶에 대한 내 방식에로 회심할 때 또한 크게 기뻐한다. 영혼들을 내게로 데려오는 것은 천국에서 크게 상을 받게 될 것이다. 내 신자들이 천국 안으로 졸업하는 바로 이날에 다다를 때, 너희는 너희가 나 때문에 견뎌야만 했던 모든 시련을 극복한 것을 크게 즐거워하며 기뻐할 것이다. 너희는 그때에 내 지복직관을 바라보고 탈혼이 될 것이다.“
August 15, 2011
Sunday, July 31, 2011:
Jesus said: “My people, you all have free will to live the life that you desire on the stage of life. It is My desire that you live a holy life for My sake. The vision on the stage is like you have seen in your grandchildren’s high school graduations. There will come a time when you die, and you will have a graduation from this life into the next life. When you come across the stage to receive your diploma, you will be graded on how you loved Me and your neighbors. This will be your judgment time when you will receive your reward for being faithful to Me. Those, who receive a failing grade, have already chosen their punishment in hell. Those, who have done many good works, will be chosen for the various levels of heaven. Most souls may require some time in purgatory to purify their desires of earthly sins and make up for any remission due for their sins. All of heaven will be rejoicing over every graduation into heaven. Heaven also rejoices when any soul converts to My way of life with the help of My evangelists. Bringing souls to Me will be greatly rewarded in heaven. When My faithful reach this day of graduation into heaven, you will be joyous and happy to be over all the trials that you had to endure for My sake. You will then be ecstatic to behold My beatific vision.”
(성 베드로 크리솔로구스) (발표: 2011년 8월 15일)
예수님: “내 백성아, 전쟁, 분노, 그리고 미움을 권장하고 있는 악한 영들을 경계하여라. 너희는 내 앞에서 평화, 사랑, 그리고 겸손을 추구하는 것이 훨씬 더 나을 것이다. 악한 자들은 너희가 끊임없는 소음에 그리고 너희 사회의 빨리 움직이는 발걸음 속에 싸이기를 원한다. 너희가 세속 관심사에 그토록 열중해 있을 때, 너희는 나를 생각하거나 나를 위한 시간을 낼 수가 없다. 이런 이유로 너희는 소음의 세계로부터 너희 자신을 꺼내기 위해 어떤 조용한 순간들을 가질 필요가 있다. 그러면 너희는 너희 삶, 너희 죄, 그리고 기도와 고해성사를 보아야 할 필요성을 생각해 낼 수 있다. 너희 영혼의 고요 안에서 나는 너희 마음에 이야기 할 수 있다. 하지만 만일 너희가 세상 안에서 끊임없이 바쁘다면, 너희는 내게 귀를 기울일 수가 없을 것이며, 너희는 내 계획 대신에 너희 자신의 계획들을 따라가는 것에 관해서 더 많이 관심을 가질 것이다. 나는 영적 사명을 위해 너희를 만들었으며, 너희가 너희 의지를 내게 넘겨주지 않는 한 너희는 그것을 성취할 수가 없다. 이 지상적 생명은 짧고 일시적이지만, 너희의 영적 생명은 영원토록 지속된다. 그러니 세속의 회전목마를 타고 쓸려 내려가고 있는 대신에 너희 생명을 위한 내 계획들에 계속해서 초점을 맞추어라.“
예수님: “내 백성아, 너희는 인간 존재의 생명을 후원하고 보존하는 한 편과 죽음의 문화를 후원하는 다른 편에 반대하여 진행 중인 선과 악의 전투를 오늘 하고 있다. 악마는 단일세계 사람들의 도움을 통하여 죽음의 문화를 관현악으로써 작곡하였기 때문에 죽음의 문화를 후원하는 자들은 악마와 연합하여 있다. 이 부유한 사람들은 인구 수를 축소하는 것을 위하여 일부러 낙태, 존엄사, 전쟁, 그리고 치명적인 병원균까지 후원한다. 생명을 후원하는 자들은 낙태, 존엄사, 전쟁, 그리고 치명적인 병원균에 반대하는 백성들이다. 인간은 유전자를 그리고 동물과 식물의 혼합종을 조작함으로써 자연을 또한 남용하고 있다. 너희에게 암을 많이 유발하고 있는 것은 바로 너희 식품에 대한 이러한 남용이다. 동일한 이 악한 사람들은 너희 나라를 파괴하는 것과 그것을 접수하기를 원하기 때문에 죄인들과 너희 나라를 위해 기도하여라. 죽이기에는 너무도 고귀한 생명을 보존하기 위해 계속해서 투쟁하여라.“
August 15, 2011
Saturday, July 30, 2011: (St. Peter Chrysologus)
Jesus said: “My people, beware of the evil spirits who are encouraging wars, anger, and hate. You would much rather seek out peace, love, and humility in front of Me. The evil ones want you to be wrapped up in constant noise and the fast moving pace of your society. When you are so taken up with worldly concerns, you cannot think of Me or make time for Me. This is why you need to take some quiet moments to remove yourself from the world of noise. Then you can recollect your lives, your sins, and the need for prayer and Confession. In the quiet of your soul I can speak to your heart. But if you are constantly busy in the world, you will not be able to listen to Me, and you will be more concerned about following your own plans instead of My plans. I have made you for a spiritual mission, and you cannot fulfill it unless you give your will over to Me. This earthly life is short and temporary, but your spiritual life lasts for all eternity. So keep focused on My plans for your life instead of being swept up on the worldly merry-go-round.”
Jesus said: “My people, you have a battle of good and evil going on today between one side that supports and preserves life of human beings, against the other side that supports the death culture. Those, who support the death culture, are in league with the devil because the devil has orchestrated the death culture through the one world people’s help. These rich people support abortion, euthanasia, wars, and even deadly viruses for the express purpose of reducing the population. Those, who support life, are the people who are against abortion, euthanasia, wars and deadly viruses. Man is also abusing nature by manipulating genes and hybrids of animals and plants. It is this abuse of your food that is causing many of your cancers. Pray for sinners and your country because these same evil people want to destroy your country and take it over. Continue to fight to preserve life which is too precious to kill.”
(성녀 마르타) (2011년 8월 15일)
예수님: “내 백성아, 빛나고 있는 새 성전에 대한 이 환시는 에제키엘서(40-48장)를 설명한다. 매우 요구가 많은 측량이 한 천사의 막대기로 구획되며, 그것에는 사방 모두에 세 개의 문들이 있는데 전체적으로는 열두 개의 문이 있다. 이는 이스라엘의 열두 지파와 열두 사도를 나타낸다. 이는 내 평화의 시대에 있을 새 예루살렘을 나타낼, 신비스런 성전이다. 이 새 성전은 내가 만드는 것이며 사람에 의해서 만들어지지 않는다. 에제키엘이 쓴 것들은 마지막 시대에 대해 매우 예언적이며, 이 환하고 반짝반짝 빛나는 성전은 내 평화의 통치 동안에 내 신자들이 살아가고 있을 곳일 것이다. 너희는 이 마지막 시대를 살고 있기에, 크게 기뻐하여라, 내 신자들아. 그리고 너희는 다가오는 환난을 참고 견딘 후 내 평화의 시대에 상(賞)을 받을 것이다.“
예수님: “내 백성아, 단일세계 사람들은 HAARP(극초단파북극광탐구프로그램) 기계의 능력을 비밀로 간직하기를 원한다. 이런 이유로 HAARP 기계에 관한 이 기사들이 인터넷에서 종종 제거된다. 이 악한 자들은 이 비밀 무기로 심각한 재해들을 일으킬 수 있으며, 그들은 자기 자신들이 비난 당하는 것을 막으려고 자연의 탓으로 돌릴 수 있다. HAARP 기계는 지진을 일으키고 혹독한 토네이도(대선풍)와 허리케인(대폭풍) 같은 악천후를 증대시키기 위해 초단파를 이용하는 것을 할 수 있다. 그들은 전리층을 가열함으로써 제트 기류에 길을 댈 수 있으며, 그것은 이 기계가 한밭과 홍수를 일으키도록 허용한다. 재해와 세계적으로 유행하는 병원균을 통해 인구를 줄이는 것은 단일세계 사람들의 계획이다. 그들은 인간을 미워하는 사탄에 의해서 인도되고 있으며, 사탄은 자기가 할 수 있는 한 많은 사람들을 죽이기를 원한다. 나는 생명의 편에 있고 나는 죽음의 문화 운동에 반대한다. 나를 따르는 자들은 또한 마찬가지로 생명을 지원하고 있어야 한다. 단일세계 사람들의 계획을 폭로하는 것은 그들의 계획을 힘써 파괴하는 한 방법이다.“
August 15, 2011
Friday, July 29, 2011: (St. Martha)
Jesus said: “My people, this vision of a new gleaming temple is described in Ezechiel (chap.40-48). The very demanding measurements are measured off with an angel’s rod, and it has three gates in all four directions giving a total of twelve gates. This represents the twelve tribes of Israel and the twelve apostles. This is a mystical temple that will represent the New Jerusalem in the time of My Era of Peace. This new temple is one made by Me and not by man. Ezechiel’s writings are very prophetic of the end times, and this radiant, gleaming temple will be where My faithful will be living during My reign of Peace. Rejoice, My faithful, for you are living in these end times, and you will be rewarded in My Era of Peace after enduring the coming tribulation.”
Jesus said: “My people, the one world people want to keep the capabilities of the HAARP machine secret. This is why these articles on the HAARP machine are often taken off the internet. These evil ones can cause serious disasters with this secret weapon, and they can blame nature to keep from being blamed themselves. HAARP is capable of using microwaves to cause earthquakes and enhance bad weather as severe tornadoes and hurricanes. They can direct the jet streams by heating the ionosphere, which allows this machine to cause droughts and floods. It is the one world people’s plan to reduce the population through disasters and pandemic viruses. They are being led by Satan who hates man, and he wants to kill as many people as he can. I am on the side of life, and I am against the death culture movement. My followers should also be supporting life as well. Exposing the plans of the one world people is one way to try and break up their plans.”
(‘거룩한 이름‘ 성전 봉헌 기념일) (발표: 2011년 8월 15일)
예수님: “내 백성아, 너희는 모세가 십계명을 담고 있는 계약의 궤에 집을 드리기 위해 사막에 천막을 쳤던 것을 읽어 오고 있다. 백성들은 낮에는 하느님의 구름이 그리고 밤에는 불이 천막 위로 내려오시는 것을 볼 수가 있었다. 후에, 거룩한 것들 중의 거룩한 것을 보존하기 위해 예루살렘에 성전이 건립되었다. 오늘날의 내 백성은 이제 너희가 성체 안에 계시는, 나의 바로 그 현존에 집을 드리는 곳인, 새로운 감실을 갖고 있다. 가톨릭 교회에 들어올 때 너희는 내 감실에 장궤함(높은 무릎 꿇음)으로써 내게 존경을 드릴 필요가 있다. 너희 교회들을 거룩하게 만드는 것은 내 현존이다. 모든 본당은 자기 교회들을 계속해서 열어놓으려고 노력할 필요가 있다. 이 일은 교회와 교구를 지원할 돈을 요청한다. 그러면 둘 다 생존 가능할 수 있다. 그것은 사람들이 자기 자신들의 교회의 활동들을 지원할 필요가 있다는 것을 또한 의미한다. 만일 본당이 폐쇄되면, 나를 경배할 장소를 잃으며 감실을 잃는다. 사람들이 자기 신앙으로부터 떨어져 나가고 있는 시기에 있어서, 너희 교회들을 계속해서 열어놓으려고 투쟁하는 것은 훨씬 더 중요한 일이다.“
기도 그룹:
예수님: “내 백성아, 너희 정치인들이 너희 신용도를 위협할 수가 있는, 다가오는 이 마감 기일 이전에 너희 부채 한도에 대한 결정을 내릴 필요가 있기 때문에 나는 너희에게 이 교차로를 보여주고 있다. 일정한 프로그램들의 돈이 다 떨어지게 되기 전에, 너희 지출에서 만들어질 필요가 있는 많은 삭감들이 있다는 것을 나는 깨닫는다. 그들은 재선되는 것에 관해서 걱정하고 있기 때문에 너희 정치인들은 힘든 결정들을 계속해서 뒤로 미루고 있다. 어떤 심각한 결과들이 타협 결정없이는 발생할 수가 있을 것이다. 너희 나라에게 최선의 이익이 되게 올바른 결정들이 만들어지게 되도록 기도하여라.”
예수님: “내 백성아, 외국의 어장들 안으로 들어가고 있는 몇몇 나라들이 있고, 그들은 이 장소들에서 과도히 어획하고 있다. 지역 어부들은 자기들이 잡는 것을 보존하는 방법을 알고 있으며 그래서 물고기들이 또 다른 시기를 위해 재생산을 할 수 있다. 이 예민한 균형을 뒤집어 엎고 있는 다른 것들과 함께, 수산 산업은 고갈되고 있고 물고기 가격은 오르고 있다. 양어지는 시장에 팔도록 매우 건강한 물고기를 산출하고 있지 않다. 너희 어부들이 자기들의 수산 산업을 관리하는 데 있어서 타협에 이를 수 있도록 기도하여라.”
예수님: “내 백성아, 너희는 비가 매우 적게 오는 더운 여름을 보아 왔다. 물은 우물, 대수층(帶水層), 강, 호수, 그리고 산에서 녹은 눈으로부터 온다. 가장 좋은 물의 원천은 빗물이지만, 이는 공급이 불충분하다. 많은 이가 비를 얻기 위해 기도하는 것을 배워 왔고 개울들은 어떠한 오염도 피하려고 계속해서 일하고 있다. 이 한밭이 끝나게 되도록 기도하여라. 그러면 비는 그것들이 다 말라버리기 전에 너희 농작물을 생기있게 할 수 있다.”
예수님: “내 백성아, 너희 순례단은 성녀 안나에게 9일 기도를 바치는 것과 순례를 하기 위해 대성당으로 오는 것 때문에 축복을 받았다. 순례단이 십자가의 길이 있는 언덕 위로 자기들의 불을 밝힌 초를 들고 갔을 때 너희는 밤에 복되신 내 성사(성체)를 모시고 하는 아름다운 행렬을 볼 수가 있었다. 너희는 너희 기도와 메시지들을 나누면서 좋은 회합들을 많이 가졌다. 내 할머니이신 성녀 안나는 성가정을 공경하면서 바치는 너희의 청원과 봉헌으로 기뻐하셨다.”
예수님: “내 백성아, 성녀 안나의 이 거대한 유해를 통해 치유의 기적들이 많이 있어 왔다. 이는 카나다와 나눠 갖도록 로마로부터 온 특별한 선물이었다. 너희는 이 유해를 가까이서 바라보는, 그리고 그것을 배경으로 해서 너희 준성사를 넣는 특권을 받았다.”
예수님: “내 백성아, 순롓길에 나설 때마다, 너희는 여행에서 보호 받기 위해 나와 대천사 성 미카엘에게 기도한다. 드 보프레의 성녀 안나에게 너희가 여행 갔다가 돌아오는 것은 안전했고 보호를 받았다. 너희의 안전에 대한 메시지는, 바퀴가 승용차에서 떨어져 나갔지만, 아무도 이 사고에서 다치지 않았을 때 그 정당성을 입증하였다. 안전 여행에 대해서 감사를 드리는 것은 적합한 일이다. 너희 중의 많은 이는 너희가 방문했던 모든 행사와 장소들을 통해 즐거워하였다. 너희는 매일의 기도에 또한 성실하게 남아 있었다.”
예수님: “내 백성아, 천국은 너희가 열쇠를 발견하고 목적지까지 가는 길을 발견하는 데 있어서 너희를 지켜보고 있었다. 너희가 식당과 미사 시간을 선택하는 데 있어서 도움마저 너희에게 주어졌다. 너희 중의 많은 이가 너희 순례로 인해 매우 감동을 받은 나머지 너희는 내년에 다시 가기로 이미 계획하고 있다. 메시지들에서 너희는 너희가 바친 9일 기도에 대한 그리고 성녀 안나의 축일을 경축하여 드 보프레 대성당의 성녀 안나께 대한 이 긴 여행을 한 것에 대한 상(賞)으로서 내 풍성한 은총들을 약속받았다. 너희가 집으로 돌아올 때 너희에게 요청되었듯이, 이 유해의 사진을 너희 백성에게 보여 주어라. 구원사 안에서 성녀 안나의 역할에 대하여 하느님과 성녀 안나께 감사를 드려라."
August 15, 2011
Thursday, July 28, 2011: (Anniversary of dedication of Holy Name)
Jesus said: “My people, you have been reading how Moses erected a tent in the desert to house the Ark of the Covenant with the Ten Commandments. The people could see the cloud of God come down over the tent in the day and fire at night. Later, a temple was built in Jerusalem to hold the Holy of Holies. My people of today have a new tabernacle where now you house My very Presence in the Host. You need to give reverence to Me by genuflecting to My tabernacle when you enter a Catholic church. It is My Presence that makes your churches holy. Every parish needs to strive to keep their churches open. This requires money to support the church and the diocese, so both can be viable. It also means that people need to support the activities of their own church. If the parish is closed, then a place of worshiping with Me is lost and the tabernacle is lost. In a time when people are falling away from their faith, it is even more important to struggle to keep your churches open.”
Prayer Group:
Jesus said: “My people, I am showing you this crossroads because your politicians need to make a decision on your debt limit before this coming deadline that could threaten your credit rating. I realize that there are many cuts that need to be made in your spending before certain programs will run out of money. Your politicians keep putting off the hard decisions because they are worried about being re-elected. Some serious consequences could happen without a compromise decision. Pray that the right decisions will be made in the best interest of your country.”
Jesus said: “My people, there are some countries that are going into foreign fishing banks, and they are over fishing these places. The local fishermen know how to conserve their catches so the fish can reproduce for another year. With others upsetting this delicate balance, the fishing industry is being depleted and fish prices are rising. Fish ponds do not produce very healthy fish for the market. Pray that your fishermen can come to a compromise in controlling their fishing industry.”
Jesus said: “My people, you have seen a hot summer with very little rain. Water comes from wells, aquifers, rivers, lakes, and mountain snow melt. The best source of water is rainwater, but this has been in short supply. Many have learned to pray for rain, and work on avoiding any pollution of your streams. Pray that these droughts will come to an end so rain can refresh your crops before they dry up.”
Jesus said: “My people, your pilgrims were blessed for praying the novena to St. Anne and coming to the Basilica for their pilgrimage. You could see a beautiful procession with My Blessed Sacrament at night as pilgrims carried their lit candles on the hill of the Stations of the Cross. You had many good meetings in sharing your prayers and messages. My grandmother, St. Anne, was pleased with your petitions and your dedication in honoring the Holy Family.”
Jesus said: “My people, there have been many miracles of healing through this huge relic of St. Anne. This was a special gift from Rome to share with Canada. You were privileged to have a close look at this relic, and to place your sacramentals against it. Show your people a picture of this relic, as was requested of you when you return home. Give thanks to God and St. Anne for her role in salvation history.”
Jesus said: “My people, whenever you start out on your pilgrimage, you pray to Me and St. Michael the Archangel for protection in your travel. Your trip up and back to St. Anne de Beaupre was safe and protected. The message on your safety was validated when the wheel came off a car, but nobody was hurt in this accident. It is proper to give thanks for a safe trip. Many of you were joyful in all the events and places that you visited. You also remained faithful to your daily prayers.”
Jesus said: “My people, heaven was watching over you in finding your keys and in finding your way to your destinations. Even help was given to you in choosing your restaurants and times for Mass. Many of you were so touched by your pilgrimage that you are already planning to return next year. In the messages you were promised My abundant graces as a reward for your novena and for making this long trip to St. Anne de Beaupre Basilica in celebration of St. Anne’s feast day.”